پاورپوینت مدرسه باهاوس
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پاورپوینت مدرسه باهاوس

پاورپوینت مدرسه باهاوس

نوع فایل power point قابل ویرایش 83 اسلاید قسمتی از اسلایدها: باهاوس نام يك مكتب معماري است كه از نام مدرسه هنر و معماري باهاوس در آلمان گرفته شده است. اين مدرسه معماري كه از سال 1919 تا 1933 فعاليت مي‌كرده است، پيشگام مدرنيسم در معماري بود و دستاوردهاي آن هنوز نيز در رشته‌هاي هنر و معماري به دانشجويان تدريس مي‌شود. ساختمان و كارگاه‌هاي اين مدرسه در دو شهر دسائو و وايمار آلمان از سال 1996 در فهرس ...


  • پاورپوینت تحلیل مدرسه باوهاوس آلمان به همراه پلان ...

    https://disamag.com/تحلیل-مدرسه-باوهاوس-آلمان

    مدرسه باوهاوس آلمان من جمله برجسته‌ترین مدارس معماری جهان شناخته می‌شود. بنابرین به ارائه تحلیل و پلان مدرسه باوهاوس در 250 اسلاید پاورپوینت می‌پردازیم.

  • مدرسه باهاوس | مرجع دانلود پاورپوینت

    https://ppt.ir/slide/مدرسه-باهاوس-3

    باهاوس (به معناي خانه معماری) نام يك مدرسه معماری و هنرهای كاربردی در آلمان بود كه از سال 1919 تا 1933 به پرورش هنرمندان پرداخت.

  • مدرسه باهاوس | مرجع دانلود پاورپوینت

    https://ppt.ir/slide/مدرسه-باهاوس-2

    باهاوس نام يك مكتب معماري است كه از نام مدرسه هنر و معماري باهاوس در آلمان گرفته شده است. اين مدرسه معماري از سال 1919 تا 1933 فعاليت مي كرده است.

  • مدرسه باوهاوس - ppt90.ir

    ppt90.ir/powerpoint-projects/کاربری-آموزشی/مدرسه-باوهاوس

    مدرسه باوهاوس : معمار: والتر گروپیوس- سال تاسیس:1919- مکان:شهرسنتی وایمار درآلمان- -هدف اولیه از تأسیس مدرسه باهاوس، ایجاد مکانی بود که ترکیبی از مدارس معماری، صنایع دستی (چون نجاری، آهنگری و...) و آکادمی هنری بود.

  • پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

    nabproje..com/post/10769/-پاورپوینت-بررسی-مدرسه-باهاوس...

    پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) دسته: معماری بازدید: 6 بار فرمت فایل: pptx حجم فایل: 3374 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 83 پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse) پاورپورینت در 83 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx قیمت فایل فقط ...

  • پاورپوینت مدرسه باهاوس

    https://lakstore..com/post/8294

    پاورپوینت مدرسه باهاوس دسته: معماری بازدید: 2 بارفرمت فایل: ppt حجم فایل: 5371 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 88 دانلود فایل پاورپوینت مدرسه باهاوس،در حجم 88 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه مدرسه‌ای كه یك مكتب معماری شد باهاوس نام ...

  • پاورپوینت معماری مدرسه باهاوس - فروشگاه اینترنتی مهر ...

    cnsashop.com/233/پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-معماری-مدرسه

    پاورپوینت بررسی معماری مدرسه باهاوس آلمان تعداد صفحات :۷۹ اسلاید شامل توضیحات ، تصاویر ،پلان تحلیل کلیه قسمت ها بصورت کامل می باشد.

  • دانا فایل: پاورپوینت باهاوس؛ مدرسه ای که یک سبک معماری شد ...

    danafile.ir/پاورپوینت-باهاوس؛-مدرسه-ای-که-یک-سبک-م-2

    نوشته ای که در این قسمت مشاهده می کنید “پاورپوینت باهاوس؛ مدرسه ای که یک سبک معماری شد ۳۱ اسلاید” نام دارد و در گروه بندی “تربیت بدنی و علوم ورزشی” قرار گرفته و توضیحات بیشتر درباره آن در ادامه آورده شده است.

  • پاورپوینت مدرسه باهاوس - hdaneshjoo.com

    https://hdaneshjoo.com/product/31733/...

    دانلود فایل پاورپوینت مدرسه باهاوس،در حجم 88 اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه. مدرسه‌اي كه يك مكتب معماري شد باهاوس نام يك مكتب معماري است كه از نام مدرسه هنر و معماري باهاوس در آلمان گرفته شده است.

  • پاورپوینت باهاوس_مدرسه ای که یک سبک معماری شد | پلان ها و ...

    https://www.ghatreh.com/news/nn47005532/پاورپوینت-باهاوس_مدرسه...

    پاورپوینت باهاوس_مدرسه ای که یک سبک معماری شد. پلان ها و عکس های داخلی وخارجی مربوطه داخل فایل؛ توضیحات مختصری از چند اسلاید این فایل؛ تاریخچه مدرسه باهاوس باهاوس (به معنای خانه ی معماری)نام یک مدرسه معماری و هنرهای ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: