كوانتومي
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
كوانتومي

كوانتومي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 107 فهرست مطالب پیشگفتار 1 1- درهم تنیدگی و جداپذیری 4 1-1 –حالت 5 1-2- فضای هیلبرت 5 1-3- كیوبیت 5 1-4- ماتریس چگالی 6 1-4-1- عملگر چگالی تقلیل یافته 6 1-4-2- ترانهاده جزئی 7 1-5- درهم تنیدگی و جداپذیری 7 2- ملاكهای تشخیص درهم تنیدگی 10 2-1- معیارهای عملیاتی 11 2-1-1- معیار پرس 11 2-1-2- معیار تقلیل یافتگی 13 2-1-3- معیار تفوق 15 2-1-4- معیار هم ترازی 17 2-2- معیارهای غیر عملیاتی 20 2-2-1- ...


  • کوانتوم به زبان ساده - daneshnameh.roshd.ir

    daneshnameh.roshd.ir/mavara/mavara-index.php?page=کوانتوم...

    دید کلی نیلز بور (1962 - 1885) ، از بنیانگذاران فیزیک کوانتوم ، در مورد چیزی که بنیان گذارده است، جمله‌ای دارد به این مضمون که اگر کسی بگوید فیزیک کوانتوم را فهمیده ، پس چیزی نفهمیده است.

  • اعداد كوانتومي - shimisalami..com

    shimisalami..com/اعداد-كوانتومي.html

    مروري بر اعداد كوانتومي:. مي دانيم از ذراتي بنام الكترون، پروتون و نوترون تشكيل شده است و دانشمندان بعد از تلاش فراوان اين ذرات را شناسائي كرده و مشخص كردند كه نوع و مقدار بار الكترون چقدر است.

  • علوم و فنون جديد - محاسبات كوانتومي

    www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=442&EntryID=1010

    محاسبات كوانتومي: اگرچه محاسبات كوانتومي هنوز دوران كودكي خود را سپري مي‌كند، پژوهش در هر دو حوزه‌ي تئوري وعملي با سرعت چشم‌گيري پيش مي‌رود.

  • مکانیک کوانتومی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/مکانیک_کوانتوم

    مکانیک کوانتومی شاخه‌ای بنیادی از فیزیک نظری است که با پدیده‌های فیزیکی در مقیاس میکروسکوپی سروکار دارد. در این مقیاس، کُنِش‌های فیزیکی در حد و اندازۀ ثابت پلانک هستند. مقدار عددی ثابت پلانک نیز بسیار کوچک و برابر ...

  • خودکشی‌ کوانتومی: اثبات فرضیه چند جهانی با خشن ترین روش ...

    https://bigbangpage.com/science-content/%d8%ae%d9%88%d8%af%da%a9%d...

    من گمان می کنم که افکار بلند پروازانه در مورد این قضیه میتواند تصور طراحی آزمایشی برای اثبات این فرضیه باشد به گونه ای که هر فردی روی کره ی زمین در محفظه ی بزرگی قرار گرفته و در جریان کشف ابدیت کوانتومی شرکت کند.

  • کلاس شیمی - اعداد كوانتومي

    www.claschem.blogfa.com/post/17

    مروري بر اعداد كوانتومي:. مي دانيم از ذراتي بنام الكترون، پروتون و نوترون تشكيل شده است و دانشمندان بعد از تلاش فراوان اين ذرات را شناسائي كرده و مشخص كردند كه نوع و مقدار بار الكترون چقدر است.

  • پاورپوینت كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي

    https://nikanlink.com/product/45120/پاورپوینت-كاربرد...

    دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد محاسبات كوانتومي در حل مسائل بهينه سازي، در قالب ppt و در 27 اسلاید ، قابل ویرایش، شامل مسائل بهينه‌سازي، مقدمه، نمونه‌هايي از مسائل بهينه‌سازي، محاسبات كوانتومي، مقدمه، تاريخچه ...

  • بررسي رفتار اكسيتون در چاه هاي كوانتومي

    physics.ipm.ac.ir/people/bashiry/ExitonInQuantomWells.doc · DOC file · Web view

    تقارن چاه كوانتومي دو تايي را با تغيير پهناي چاه وسد وارتفاع سد تغيير داده و اثرات ان را بر روي انرژي بستگي اكسيتون و تابع هم پوشاني الكترون-حفره(سنگين و سبك)مورد مطالعه قرار مي دهيم . ...

  • عجايب دنياي كوانتوم - وابستگي كوانتومي - قسمت اول - وب ...

    https://bigbangpage.com/featured-content/عجايب-دنياي...

    وابستگی کوانتومی (Quantum Entanglement) پارادوکس EPR – قسمت اول. فرض کنید انفجاری رخ می‌دهد و دو الکترون در جهات مخالف و تقریباً نزدیک به سرعت نور، پرتاب می‌شوند.

  • قدرتمند‌ترین رایانه کوانتومی جهان ساخته شد - همشهری آنلاین

    www.hamshahrionline.ir/news/388194/...

    رايانه كوانتومي 50 كيوبيتي از توانايي پردازش وظايف رايانه‌اي بسيار دشواري برخوردار است، اما اين رايانه هنوز براي استفاده وسيع،‌تجاري و شخصي آماده نيست.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: