تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق در مورد گیاه باريجه

تحقیق در مورد گیاه باريجه

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 4 صفحه قسمتی از متن .doc : گیاه باريجه ( Ferula gummosa boiss ) با نام عمومی GALBANUM ازخانواده Umbelliferae ( Apiaceae ) ،گیاهی چند ساله ، منوکارپیک ( بعد از ۵-۶ سال ساقه ی گلدهنده ظاهر می شود ) ، وحشی و بومي نواحي کوهستاني مرطوب و نيمه خشک ايران و چند کشور حوضه درياي مديترانه است .این گیاه در قسمت های شمالی و جنوبی ک ...


  • تحقیق گیاهان داروئی - گیاه باریجه چیست؟

    rajabzadeh1348.blogfa.com/post/8

    یک مورد تحقیق بر روی ملح سدیم اسید گالبانیک (گالبانات سدیم) نشان می¬دهد باعث کاهش فشار سرخرگی و افزایش ادرار در موش گردیده است.

  • بزرگترین وبلاگ مقاله کشاورزی ایران - مقاله و تحقیق گیاهان ...

    www.ake.blogfa.com/page/daroo.aspx

    احتياط در گياه درماني اطفال بيدمشك ... باريجه زرشک زرد چوبه بارهنگ چمنز اِسپَند ... به حجم بالای مطالب میتوانید از روشهای زیر برای پیدا کردن مقاله و تحقیق مورد نظر اقدام کنید .

  • دانلود مقاله باریجه - farsmaghale..com

    farsmaghale..com/post/1517/مقاله-باریجه.html

    این گیاه در هند و ایران به عنوان یک گیاه دارویی برجسته در تسکین دردها، درمان بیماریهای داخلی و به عنوان ضدعفونی کننده زخمها بسیار مورد توجه بوده است.

  • مقاله گیاهان - tazetarinha..com

    tazetarinha..com/post/4728/-مقاله-گیاهان-.html

    این گیاه در اروپا به ویژه در منطقه مدیترانه، شمال آفریقا و جزایر قناری به طور طبیعی رشد می کند و اعراب و ایرانیان از قرن ها پیش با آن آشنا بوده اند، هر چند هیچ گاه گیاه ...

  • مقاله الكالوئید (گیاه شناسی)

    nabproje..com/post/8713/-مقاله-الكالوئید...

    دانلود مقاله الكالوئید (گیاه شناسی) تحقیق الكالوئید دانلود تحقیق الكالوئید (گیاه شناسی) نقش های الكالوئید در گیاه الكالوئید.

  • گیاهان دارویی و معطر ایران - باریجه

    www.mdplant.blogfa.com/category/20

    بذر گياه باريجه در خاك هاي نيمه سبك در عمق 5 تا 7 سانتي متر مي بايستي كاشته شود. البته این گیاه کمتر مورد کشت و کار قرار می گیرد و بیشتر در مراتع و کوهستان ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

  • مقاله باریجه - fifun.ir

    fifun.ir/product-31064-مقاله-باريجه.aspx

    باریجه (Ferula gummosa Boiss) یکی از گیاهان دارویی و صنعتی ایران است و در میان صادرات گیاهان دارویی رتبه اول را داراست میزان صادرات این گیاه براساس وضعیت مراتع و شرایط جوی بسیار متفاوت بوده و از 15 تا 300 تن در سال متغیر است

  • گیاه باريجه ( Ferula gummosa boiss ) ، ( GALBANUM )، اشق ...

    www.pezeshk.us/?p=12270

    گیاه باريجه ( Ferula gummosa boiss ) با نام عمومی GALBANUM ازخانواده Umbelliferae ( Apiaceae ) ،گیاهی چند ساله ، منوکارپیک ( بعد از 5-6 سال ساقه ی گلدهنده ظاهر می شود ) ، وحشی و بومي نواحي کوهستاني مرطوب و نيمه خشک ايران و …

  • خواص باریجه - آکا - akairan.com

    www.akairan.com/health/tebsonati-giahandarooye/5805.html

    یک مورد تحقیق بر روی ملح اسید گالبانیک (گالبانات سدیم) نشان می‌دهد که باعث کاهش فشار سرخرگی و افزایش ادرار در موش گردیده است .

  • مقاله گیاهان - projenab..com

    projenab..com/post/4771/-مقاله-گیاهان-.html

    دانلود مقاله داروگیاهی مقاله در مورد داروی گیاهی مقاله تحقیق پروژه پایان نامه مقاله گیاهان دارویی ایران مقاله گیاهان دارویی pdf مقاله درباره داروهای گیاهی مقالات گیاهان دارویی ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: