کوهپیمایی چیست ؟
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
کوهپیمایی چیست ؟

کوهپیمایی چیست ؟

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 7 صفحه كوهپيمايي، ورزش يا سرگرمي يا مهارت راه‌پيمايي، پياده‌روي و بالا رفتن از كوه مي‌باشد. اين ورزش را گاهي اوقات به صورت alpinism نيز مي‌شناسند، خصوصاً در اروپا. مي‌توان گفت كه اين ورزش شامل دو جنبه اصلي، مهارت در صخره و مهارت در برف كه بسته به شرايط‌ آب و هوايي مسير صخره، يا روي برف يخ انتخاب مي‌شود. در هر دو مورد به قابليت&zw ...


  • کوهنوردی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/کوهنوردی

    ابزار کوهنوردی. برای صعود مؤثر به کوه‌ها نیاز به ابزارهای متفاوتی است. البته در هر صعود بسته به نوع صعود، منطقه مورد نظر، زمان و فصل اجرای برنامه ممکن است ابزار و تجهیزات متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد.

  • طبیعت گرد - کوهپیمایی چیست؟

    www.tabiatgard.blogfa.com/post/1052

    کوهپیمایی چیست؟ منظور از برنامه های کوهپیمایی برنامه هایی هستند که در آن کوهنورد با پیمودن مسیرهایی خاص به جز صعود به قله مسافت طولانی و یا کوتاهی را در حد فاصل دو منطقه یا بیشتر با تراورس یال ها، و حد فاصل آبادی ها ...

  • ترکینگ (trekking) (کوه پیمایی) چیست؟ | میثم رودکی

    meisamroudaki.ir/trekking.html

    ترکینگ (trekking) (کوه پیمایی) چیست؟ توسط: میثم رودکی موضوع: کوهنوردی , مقالات کوهنوردی ترکینگ به معنی مسافرت پیاده در مناطقی است که وسایل نقلیه در آنجا نباشد یا امکان آمدن آن ها وجود نداشته باشد.

  • gardeshgari - اصول کوه پیمایی چیست؟

    gardeshgari91.blogfa.com/post/73

    - اصل بازگشت را در برنامه ریزی رعایت کنید؛ پیش از ساعت 14 اقدام به بازگشت می کنیم. گام برداشتن و تنفس درست در کوهپیمایی مهم است، گام ها باید کوتاه، آهسته و پیوسته باشد.

  • آموزش کوهپیمایی و کوهنوردی - kziran.com

    www.kziran.com/آموزش-کوهپیمایی-کوهنوردی

    سایت کوهنوردان زرتشتی ایران به منظور افزایش دانش کوهپیمایی، کوهنوردی، سنگنوردی، برف و یخ، خبرهای کوهستان، فیلم، کتاب آموزش گردشگری

  • نکات و فواید ورزش کوهنوردی

    www.beytoote.com/sport/public-sport/benefits3-mountain1-climbing.html

    نکات و فواید ورزش کوهنوردی کوهنوردی یکی از ورزش‌ها یا از جمله تفریحات است. برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل اصلی یا بخش الزامی شغل اصلی است.کوهنوردی می‌تواند به صورت راهپیمایی، کوه روی، کوهپیمایی و صعود به قلل ...

  • ورزش کوهنوردی چیست

    www.humanpvarzesh.blogfa.com/post/55

    در روزگار باستان چندین کوهپیمایی مشهور وجود دارد ، نام یکی از آنها صعود به کوه بالکان به دست شخصی به نام فیلیپ مقدونی است که در سال 350 پیش از میلاد موفق به انجام این کار شد .

  • بیواک چیست و چگونه بیواک کنیم؟ - باشگاه کوه نوردی ...

    ghajer.com/news/show/2544

    بیواک چیست و چگونه بیواک کنیم؟ - باشگاه کوه نوردی، کوهپیمایی، غارنوردی و دره نوردی قاجر قروه صفحه اصلی

  • کوهپیمایی رهبر انقلاب 2روز پس از حادثه 11 سپتامبر

    https://www.yjc.ir/fa/news/6666741/...

    سیدکمیل باقرزاده در خصوص کوهپیمایی رهبر انقلاب 2روز پس از حادثه 11 سپتامبر مطالب و تصاویری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

  • گروه كوهنوردي و صعودهاي ورزشي شاردو

    shardoo.blogfa.com

    به اطلاع همنوردان گرامی می‌رسد که سامانه‌ی پیامکی گروه با شماره: 30004603725541 راه اندازی شده و از این پس پیامک‌های گروه از طریق این شماره به اطلاع همنوردان و اعضای گروه خواهد رسید.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: